GALERIE FOTO – Ritmul de construire al noului complex comercial Baia Mare Shopping Park indică o finalizare la termen a proiectului

0
4524

BAIA MARE SHOPPING PARK. Conform datelor de valabilitate a autorizației de construire, în 5 noiembrie 2021 trebuie finalizat Baia Mare Shopping Park, noul retail park pe care dezvoltatorul belgian Mitiska REIM îl construiește în Baia Mare pe Bulevardul Unirii nr. 21, pe un teren care cuprinde fosta fabrică de mobilă a Mobam SA și actualul supermarket Kaufland 2 (cel de vis-a-vis de unitatea militară, care, conform planurilor, va fi încorporat în noul retail park – practic, dezvoltatorul va edifica un retail park cu o suprafață închiriabilă de 8.200 de metri pătrați + actualul Kaufland 2).

 

Practic, întreaga construcție va fi finalizată în 10 luni, fiind începută în februarie 2021 de antreprenorul general CVS Construst, firmă înregistrată în comuna timișeană Jebel, specializată în construcții civile și industriale, cu o cifră de afaceri de peste 10 milioane de euro și care este controlată de Silviu Moruțan și Vasile Cristian Ciocoi. Pe partea de demolări/pregătire a terenului, lucrarea a fost subcontractată firmei Kety Group din Cluj (firmă controlată de Bogdan Darius Bere, care a finalizat lucrarea cu aproape 2 luni mai repede decât termenul limită), iar pe partea de construire, principalul subcontractor este firma locală Taffo (controlată de inginerii de structuri Mihai Filip și Remus Adrian Fodor).

 

Construcția noului retail park din municipiul reședință de județ a avansat rapid, îndeosebi de la finalul primăverii, acum proiectul fiind într-un stadiu suficient de avansat (cele mai multe corpuri au structurile ridicate) pentru a estima că termenul anunțat de Mitiska REIM și de Avocado Development SRL (sucursala Squaretime Development, dezvoltatorul proprietarilor), cel de-al patrulea trimestru al anului 2021, va fi respectat (termenul inițial, finalul anului 2020, a fost devansat de restricțiile cauzate de pandemia de COVID-19).

 

 

Noul centru comercial al Mitiska are ca ancore supermarketuri/hypermarketuri ale grupului german Schwartz, respectiv Kaufland și Lidl și o suprafață închiriabilă brută de 8.200 de metri pătrați (mare parte a fost deja contractată de brandurile New Yorker, House, Sinsay, Jisk, Pepco, Kik, Deichmann, DM, C&A, Takko, SuperZoo) și 780 de locuri de parcare. Investiția totală a acestui proiect este estimată de 2mnews la 14 milioane de euro (din care aproape o treime a fost absorbită de achiziția terenului fostei platforme industriale Mobam SA).

 

Cătălin VISCHI



ATENȚIONARE! * Articolele de pe acest site sunt proprietatea autorului 2mnews.ro și sunt protejate de Legea nr.8/1996 privind dreptul de autor și drepturile conexe. Conținutul fiecărui articol poate fi preluat în limita a 500 de caractere, cu citarea sursei și inserarea vizibilă a link-ului către articolul respectiv. În caz contrar, autorul textului preluat fără respectarea condițiilor se va adresa instanțelor de judecată. Vă mulțumim pentru înțelegere.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here