DEZVOLTARE. Cu o cifră de afaceri estimată în 2017 la 200.000 de euro, brandul Pada Murre din Oradea a anunțat că vizează extinderea prin noi magazine în Baia Mare, Bucureşti, Sibiu și Iaşi. Până acum, Pada Murre a reușit să își extindă rețeaua de magazine proprii inaugurând în medie câte două magazine pe an, suma investită într-un magazin fiind de 15.000-25.000 de euro, dar au existat cazuri în care investiția inițială a fost de 85.000 de euro.
Pada Murre este operat de societatea Terrapam și deține șapte magazine proprii (Oradea, București, Cluj-Napoca și Pitești), dar în 2016 a lansat un sistem de franciză – în care nu percepe taxă de franciză sau redevență lunară, punând, în schimb, francizatului alte condiții -, anunțând că își dorește extinderea în mai multe oraşe din ţară.
Prezent pe piata de profil din anul 2003, dar cu o experienţă de 20 de ani în domeniul confecţiilor pentru bărbaţi, Pada Murre a dezvoltat ca brand-uri proprii Pada Murre, Pablone, Consigliere, Blei Frei si Il Padrino și comercializează costume, cămăşi, pantaloni, butoni, paltoane, genţi, pantofi și parfumuri.
2mnews
ATENȚIONARE! * Articolele de pe acest site sunt proprietatea autorului 2mnews.ro și sunt protejate de Legea nr.8/1996 privind dreptul de autor și drepturile conexe. Conținutul fiecărui articol poate fi preluat în limita a 500 de caractere, cu citarea sursei și inserarea vizibilă a link-ului către articolul respectiv. În caz contrar, autorul textului preluat fără respectarea condițiilor se va adresa instanțelor de judecată. Vă mulțumim pentru înțelegere.