ANTICIPARE – Generalul (r) Ion Pop „Rapidu’” va fi trecut în rezervă și de la URBIS, viitorul manager semănând leit cu… „viceprimarul” Florin Creț (PMP)

1
1474
Ion Pop

EDITORIAL. Vă spun acum ce se va întâmpla pe la jumătatea lunii viitoare, cu vreo trei săptămâni mai repede, nu pentru că mă grăbesc undeva (n-o fac), ci pentru a nu fi luați prin surprindere. Adică e mai bine să știți, decât să nu. În plus, motivația acestei scrieri constă și în empatia pentru persoanele vârstnice, vrând practic să-i dau timp managerului de la URBIS, generalul în rezervă Ion Pop Rapidu’ (60 de ani), să își strângă catrafusele și diplomele de recunoștință cu care a tapetat pereții firmei de transport în comun din subordinea municipalității.

 

În fine, v-ați prins, e vorba despre o modificare în managementul societății de transport în comun URBIS SA, contractul de management al fostului milițian Pop Rapidu’ expirând rapid, adică în 12 decembrie, ocazie cu care i se va mulțumi pentru munca depusă în slujba comunității și i se va oferi, cel mai probabil, o nouă diplomă de recunoștință, similară cu cele pe care le-a impus invitaților care au participat la ziua sa de naștere să i le aducă drept cadouri. O diplomă pentru insectarul propriu. Iar după diplomă, un șut în spate, ceea ce nu-i extrem de grav, doar pare așa, pentru că poporu’ a rostit, în inteligența sa nemărginită, epocala replică: „Un șut în dos, un salt înainte”.

 

Nu, nu îi va fi reînoit contractul celui a cărui muncă nu putem noi, nenorociții, să o cuantificăm în cuvinte, acesta fiind prilejul optim al diriguitorilor administrației municipale de a se descotorosi de generalul acuzat de o angajată de agresiune sexuală, de cel care a promis multe și, în afară de curățenie, n-a făcut nimic. Însă curățenia interesează mai puțin, Rapidu’ nefiind  numit pe post de femeie de serviciu, ci de manager al unei firme de transport public, postură din care a reușit să o-nglodeze-n datorii și-n restanțe și să o greveze cu multiple curse nerentabile economic. Dar, la naiba cu economia, doar plătesc proștii, adică noi, cei care-nghițim în sec atunci când aflăm că în prestigiosul mandat al Rapidului societatea e subvenționată cu 6 euro pe minut. În fiecare minut al existenței.

 

Ultima faptă de arme al acestui manager (al unei firme, totuși, de transport în comun) este de a mai stoarce niște bănet din bugetul public, înfăptuind o uriașă plachetă de marmură pe care stă inscripționat faptul că sediul Poliției Locale (aflat în incinta URBIS) este meritul edilului actual, la final tronând un soi de semnătură cu titulatură: general în rezervă Ion Pop. V-ați prins, nicio masă fără pește, nicio inscripție fără lăsarea pentru posteritate, dăltuit în marmură, a numelui său, insul al cărui unic merit este că poate decide (pe bani mulți, leafa fiind impresionantă) cum cheltuie banii care-i pică din cerul înstelat al pușculiției orașului.

 

Sigur, va fi demontată acea placă prin care managerul aflat la final de mandat se agață de funcție, încercând să impresioneze decidentul (primarul) cu o mare și profund aplicată limbă-n dos. Dar inutilă. E prea târziu. Ceea ce-nsemnă că iar s-au cheltuit niște bani de-a lela… dar la câți bani s-a sugativat în singura firmă publică din România unde s-a descoperit o fabrică nelegală (dar funcțională) de armament (!!!), nu mai contează. Să-i spunem, așadar, adio fostului milițian care și-a mistificat până și propriul CV susținând că a absolvit la Arma Poliție într-o vreme când nu exista poliție în România, doar miliție. Nicio lacrimă, însă, Moscova nu crede-n lacrimi.

 

Cătălin VISCHI



ATENȚIONARE! * Articolele de pe acest site sunt proprietatea autorului 2mnews.ro și sunt protejate de Legea nr.8/1996 privind dreptul de autor și drepturile conexe. Conținutul fiecărui articol poate fi preluat în limita a 500 de caractere, cu citarea sursei și inserarea vizibilă a link-ului către articolul respectiv. În caz contrar, autorul textului preluat fără respectarea condițiilor se va adresa instanțelor de judecată. Vă mulțumim pentru înțelegere.

1 COMENTARIU

  1. Nu putine sunt statele in care transportul public este subventionat din bugetul local caci este un serviciu in folosul comunitatii si, mare atentie, nu este o activitate profitabila. Si de cine ziceati ca zboara, nu zboara., asa ca, degeaba carcotiti

LĂSAȚI UN MESAJ