REBRANDING – Investiţie de aproximativ 2 milioane de euro pentru renovarea şi rebranduirea unui supermarket din Baia Mare

0
1016

SHOPPING. Immochan, divizia de imobiliare a retailerului Auchan, care administrează în România o rețea de 23 de centre comerciale, a anunţat că va investi în acest an 10 milioane de euro în cinci dintre centrele sale.

 

Investiţia din anul 2017 va fi făcută pentru renovarea şi rebranduirea sub emblema Aushopping a centrelor comerciale situate în Baia Mare, Timişoara-Sud, Constanţa, Cluj-Napoca şi Piteşti-Găvana.

 

Centrul comercial Auchan din Baia Mare are o suprafață de comercializare de 6.200 mp şi a fost inaugurat în 5 februarie 2014, fiind al 21-lea magazin Auchan din România (Auchan a preluat, în urma unei tranzacţii internaţionale, o parte a fostei reţele comerciale Real).

 

Conceptul Aushopping a mai fost implementat cu succes de Immochan la mai multe centre comerciale (în apropierea Băii Mari, cele din Oradea – în 2015 – şi Satu Mare – în 2016), inaugurările fiind făcute în luna decembrie.

 

2mnews



ATENȚIONARE! * Articolele de pe acest site sunt proprietatea autorului 2mnews.ro și sunt protejate de Legea nr.8/1996 privind dreptul de autor și drepturile conexe. Conținutul fiecărui articol poate fi preluat în limita a 500 de caractere, cu citarea sursei și inserarea vizibilă a link-ului către articolul respectiv. În caz contrar, autorul textului preluat fără respectarea condițiilor se va adresa instanțelor de judecată. Vă mulțumim pentru înțelegere.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here