PROIECT DE LEGE – Senator USR Dan Ivan: Timpul pierdut la call center a luat sfârșit!

0
187
Dan Ivan, senator USR de Maramureș

INIȚIATOR. Un nou proiect de lege inițiat de către senatorul USR de Maramureș Dan Ivan prevede ca timpul de așteptare al fiecărui apel efectuat către o campanie să fie preluat de un operator uman în maxim 5 minute de la efectuarea apelului.

 

Această măsură este extrem de benefică, obligând în felul acesta companiile care nu au un departament de call-center bine pus la punct sau care nu au externalizat acest serviciu către companii specializate să găsească soluții pentru remedierea acestor neajunsuri. Acest proiect legislativ prevede, de asemenea, aplicarea unor sancțiuni cu sume cuprinse între 50.000 și 100.000 de lei companiilor care nu vor oferi asistență telefonică apelanților în maxim 5 minute de la efectuarea apelului printr-un operator uman.

 

Aceste aspecte au fost analizate cu atenție de către senatorii USR Dan Ivan, Robert Zob și Sergiu Vlad, iar proiectul de lege formulat de aceștia a trecut de votul Senatului, urmând să ajungă la Camera Deputaților pentru a fi votată și acolo.

 

Biroul parlamentar al senatorului Dan Ivan



ATENȚIONARE! * Articolele de pe acest site sunt proprietatea autorului 2mnews.ro și sunt protejate de Legea nr.8/1996 privind dreptul de autor și drepturile conexe. Conținutul fiecărui articol poate fi preluat în limita a 500 de caractere, cu citarea sursei și inserarea vizibilă a link-ului către articolul respectiv. În caz contrar, autorul textului preluat fără respectarea condițiilor se va adresa instanțelor de judecată. Vă mulțumim pentru înțelegere.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here