OFICIAL – În Maramureș, din 5 aprilie 2021, evaluarea persoanelor cu handicap se va desfășura și în Sighetu Marmației, Vișeu de Sus, Târgu Lăpuș și Ariniș

0
747

PAS SPRE NORMALITATE. Începând din 5 aprilie 2021, reprezentanții Serviciului de  Evaluare Complexă  a Persoanelor  Adulte cu Handicap din cadrul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Maramureș se vor deplasa (o dată pe lună) și în alte 4 localități din județ – Sighetu Marmației, Vișeu de Sus, Târgu Lăpuș și Ariniș -, pentru a facilita accesul la acest serviciu al cetățenilor cu probleme de sănătate, greu deplasabili. Până acum maramureșenii erau nevoiți să se deplaseze la sediul din Baia Mare (unicul în care se făceau evaluările specifice).

 

Conform programului stabilit, în fiecare zi de luni, între orele 10.00-14.00, se vor face evaluări după cum urmează:

* săptămâna 1: în Vișeu de Sus, la sediul Primăriei, str. 22 decembrie nr. 19;

* săptămâna 2: în Sighetu Marmației, la sediul Direcției de Asistență Socială,                                       str. Dragoș Vodă nr. 35;

* săptămâna 3: în Târgu Lăpuș, la Casa de Cultură “Vasile Grigore Latiș”, str. Eroilor nr. 10;

* săptămâna 4: în Ariniș, la Căminul Cultural, str. Principală nr. 243.

 

Cei care doresc să evite aglomerarea, pot solicita programare la numărul de telefon 0787.890.942 (de luni până vineri, între orele 8.00-14.00).

 

Persoanele care au transmis anterior cererea și documentele, vor fi evaluate conform programării telefonice, iar cele care doresc să depună cerere vor beneficia de îndrumare în vederea întocmirii dosarului și eventual evaluate, dacă dosarul lor este complet. Persoanele cărora li s-a solicitat anterior completarea dosarului cu anumite documente, le pot înmâna reprezentanților din teritoriu pentru a fi depuse la sediul DGASPC Maramureș și ulterior încheiată procedura evaluării.

 

În zilele efectuării evaluărilor în teritoriu, la sediul din Baia Mare (strada Dr. Victor Babeș nr. 54) activitatea va fi continuată, asigurând activitate neîntreruptă și accesul persoanelor din toate zone geografice ale județului la serviciile de specialitate, au transmis comunicatorii Consiliului Județean Maramureș.

 

Informații suplimentare se pot obține la telefon 0262-217.009, interior 14 sau pe    e-mail: sec_adulti_mm@dgaspcmm.ro  (la această adresă de e-mail se pot transmite documentele necesare evaluării în vederea încadrării în grad de handicap). Amănunte suplimentare se regăsesc și pe site-ul instituției: https://dgaspcmm.ro/.

 

2mnews



ATENȚIONARE! * Articolele de pe acest site sunt proprietatea autorului 2mnews.ro și sunt protejate de Legea nr.8/1996 privind dreptul de autor și drepturile conexe. Conținutul fiecărui articol poate fi preluat în limita a 500 de caractere, cu citarea sursei și inserarea vizibilă a link-ului către articolul respectiv. În caz contrar, autorul textului preluat fără respectarea condițiilor se va adresa instanțelor de judecată. Vă mulțumim pentru înțelegere.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here