INFO UTIL. În 3 iulie a început vacanţa judecătorească, fapt pentru care, până în 31 august, programul de lucru cu publicul al compartimentelor arhivă şi registratură din cadrul Tribunalului Maramureş a fost restrâns după cum urmează:
Secţia I civilă (str. Crişan nr. 3)
Arhivă: Marţi-Joi – 09.00-11.00, luni şi vineri – închis
Registratură: Luni-Vineri : 09.00-11.00
Secţia a II-a civilă și Secția penală (Palatul Justiţiei, Bd.Republicii nr. 2A)
Arhivă și registratură: Luni-Vineri – 09.00-10.00
De asemenea, pe durata vacanţei judecătoreşti activitatea de judecată se restrânge, urmând a fi judecate doar cauzele urgente (aprobate prin hotărârea colegiului de conducere) şi cele în care s-a încheiat un acord de mediere. Acţiunile care nu fac parte din categoria celor ce se judecă de urgenţă, dar vor fi depuse la registratura instanţei în perioada vacanţei judecătoreşti, se vor înregistra la data depunerii lor și vor fi soluţionate ulterior.
2mnews
ATENȚIONARE! * Articolele de pe acest site sunt proprietatea autorului 2mnews.ro și sunt protejate de Legea nr.8/1996 privind dreptul de autor și drepturile conexe. Conținutul fiecărui articol poate fi preluat în limita a 500 de caractere, cu citarea sursei și inserarea vizibilă a link-ului către articolul respectiv. În caz contrar, autorul textului preluat fără respectarea condițiilor se va adresa instanțelor de judecată. Vă mulțumim pentru înțelegere.