EVENIMENT – Conferința Națională de matematică, în orașul maramureșean Cavnic

0
126
Profesor universitar emerit Dorel I. Duca

ȘTIINȚĂ. Sâmbătă, 19 mai, de la ora 9.30, la Casa Orășenească de Cultură din Cavnic are loc deschiderea oficială a celei de-a 34-a ediții a Conferinței Naționale „Didactica Matematicii”, eveniment organizat de Facultatea de Matematică și Informatică a Universității „Babeș-Bolyai” din Cluj-Napoca, Inspectoratul Școlar Județean Maramureș, filialele din Maramureș și Cluj a Societății de Științe Matematice, Colegiul Economic „Pintea Viteazu” din Cavnic și administrația locală.

 

La acest important eveniment al matematicii românești a fost anunțată prezența a peste 200 de invitați de marcă, aceștia urmând să participe la conferințele organizate pe șase secțiuni – printre conferențiari: prof. univ. dr. Wladimir Georges Boskoff (Universitatea Ovidiu Constanța), prof. univ. emerit dr. Constantin P. Niculescu (Universitatea din Craiova), prof. univ. emerit dr. Dorel I. Duca, prof. univ. dr. Adrian Petrușel, prof. univ. dr. Octavian Agratini, prof. univ. dr. Simona Motogna, conf. univ. dr. Valeriu Anisiu, conf. univ. dr. Teodor Dumitru Vălcan, prof. univ. dr. Vasile Berinde, prof. univ. dr. Dan Bărbosu, conf. univ. dr. Vasile Pop (Universitatea Tehnică Cluj-Napoca), conf. dr. Tiberiu Socaciu (Universitatea din Suceava), cercetător dr. Mira Cristina Anisiu (Institutul de Calcul „T. Popoviciu” Cluj-Napoca) etc. Evenimentul este prezidat de prof. univ. emerit dr. Dorel I. Duca și moderat de  prof. univ. dr. Vasile Berinde.

 

2mnews



ATENȚIONARE! * Articolele de pe acest site sunt proprietatea autorului 2mnews.ro și sunt protejate de Legea nr.8/1996 privind dreptul de autor și drepturile conexe. Conținutul fiecărui articol poate fi preluat în limita a 500 de caractere, cu citarea sursei și inserarea vizibilă a link-ului către articolul respectiv. În caz contrar, autorul textului preluat fără respectarea condițiilor se va adresa instanțelor de judecată. Vă mulțumim pentru înțelegere.

LĂSAȚI UN MESAJ