REBRANDING – Investiţie de aproximativ 2 milioane de euro pentru renovarea şi rebranduirea unui supermarket din Baia Mare

0
952

SHOPPING. Immochan, divizia de imobiliare a retailerului Auchan, care administrează în România o rețea de 23 de centre comerciale, a anunţat că va investi în acest an 10 milioane de euro în cinci dintre centrele sale.

 

Investiţia din anul 2017 va fi făcută pentru renovarea şi rebranduirea sub emblema Aushopping a centrelor comerciale situate în Baia Mare, Timişoara-Sud, Constanţa, Cluj-Napoca şi Piteşti-Găvana.

 

Centrul comercial Auchan din Baia Mare are o suprafață de comercializare de 6.200 mp şi a fost inaugurat în 5 februarie 2014, fiind al 21-lea magazin Auchan din România (Auchan a preluat, în urma unei tranzacţii internaţionale, o parte a fostei reţele comerciale Real).

 

Conceptul Aushopping a mai fost implementat cu succes de Immochan la mai multe centre comerciale (în apropierea Băii Mari, cele din Oradea – în 2015 – şi Satu Mare – în 2016), inaugurările fiind făcute în luna decembrie.

 

2mnews



ATENȚIONARE! * Articolele de pe acest site sunt proprietatea autorului 2mnews.ro și sunt protejate de Legea nr.8/1996 privind dreptul de autor și drepturile conexe. Conținutul fiecărui articol poate fi preluat în limita a 500 de caractere, cu citarea sursei și inserarea vizibilă a link-ului către articolul respectiv. În caz contrar, autorul textului preluat fără respectarea condițiilor se va adresa instanțelor de judecată. Vă mulțumim pentru înțelegere.

LĂSAȚI UN MESAJ