PROIECT – FOTO-ACTIV, al Asociației CAVNICarii, la final

0
203

PROMOVARE. Proiectul FOTO-ACTIV, implementat de Asociația CAVNICarii în perioada iulie-decembrie 2017, a ajuns la final într-un cadru festiv, în 2 decembrie, printr-o expoziție de fotografii organizată la Casa Orășenească de Cultură Cavnic. Timp de șase luni, 15 tineri pasionați de fotografie au participat la un training foto după care au avut ca și temă fotografierea a tot ceea ce este reprezentativ pentru oraș.

 

Tinerii participanți s-au dovedit entuziaști, dedicându-și timpul liber pentru a surprinde cele mai frumoase cadre. “Fiind pasionată de fotografie, experiența mi s-a părut o oportunitate de perfecționarea în acest domeniu. Am învățat de la un profesionist cum se mânuiește corect aparatul foto și am avut parte de o echipă de proiect foarte faină. A fost o plăcere să fac parte ca și participant în proiect și, totodată, sunt mândră că am reușit să-mi aduc aportul la promovarea orașului nostru”, a spus Antonia Iman, participant voluntar.

 

Fotografiile realizate au fost folosite la creearea unui album de promovare intitulat “Descoperă Cavnicul”, precum și a trei modele de cărți poștale care au fost prezentate publicului în cadrul expoziției. “Produsele finale ale proiectului sunt cărțile poștale, un material de promovare relativ banal, dar inexistent până acum, precum și albumul în care am cuprins tot ceea ce am considerat că trebuie să cunoască un turist care ne vizitează localitatea. Dacă vorbim de turism, toți se gândesc doar la pârtiile de ski, dar Cavnicul are mult mai multe de oferit”, a declarat coordonatorul proiectului, Zoltan Mica.

 

Albumul va fi pus la dispoziția autorităților locale și județene și a centrelor de informare turistică din Cavnic și Baia Mare în format fizic, dar și în format electronic, pentru o eventuală multiplicare. În ceea ce privește bugetul proiectului, acesta a fost unul mic. “Am avut nevoie de 7.700 de lei. 90% din sumă a provenit de la Consiliul Județean Maramureș și restul din banii strânși cu ajutorul mecanismului 2%.  Noi, echipa de implementare, nu am prevăzut niciun leu pentru onorarii, totul a fost o acțiune de voluntariat. Astfel dorim să demonstrăm autorităților că din bani puțini am reușit să facem destul de multe pentru a promova localitatea. Totodată dorim să tragem un semnal de alarmă decidenților politici care în momentul de față încearcă să lovească sectorul neguvernamental prin fel și fel de legi care pe noi, asociațiile mici, ne-ar face să rămânem fără bani”, a mai declarat coordonatorul proiectului, Zoltan Mica.

 

Expoziția poate fi vizitată până la finalul lunii decembrie. Asociația CAVNICarii are în vedere continuarea activităților de promovare a localității în mod voluntar.

 

2mnews



ATENȚIONARE! * Articolele de pe acest site sunt proprietatea autorului 2mnews.ro și sunt protejate de Legea nr.8/1996 privind dreptul de autor și drepturile conexe. Conținutul fiecărui articol poate fi preluat în limita a 500 de caractere, cu citarea sursei și inserarea vizibilă a link-ului către articolul respectiv. În caz contrar, autorul textului preluat fără respectarea condițiilor se va adresa instanțelor de judecată. Vă mulțumim pentru înțelegere.

LĂSAȚI UN MESAJ