A DOUA ÎNCERCARE – Se pregătește o nouă licitație pentru serviciul de salubrizare-deszăpezire în Baia Mare

0
299

DECIZIE. Primarul Băii Mari, Cătălin Cherecheș, vrea să demareze, din nou (a mai existat o tentativă anul trecut, fără sorți de izbândă) o licitație comună pentru serviciile de utilitate publică deszăpezire și salubrizare și a anunțat că va face public, curând, „atât numărul de utilaje cât și filosofia după care vom funcționa”.

 

Practic, primarul Cherecheș vrea “să abordeze un nou plan de deszăpezire în Baia Mare”, asta pentru că a observat că de fiecare dată s-a funcționat după o presiune pe care a impus-o el, pentru că „așa cum au văzut băimărenii” în perioada văduvită de prezența lui Cherecheș din Primărie (pe considerent de reținere la Penitenciarul din Gherla), se dorea curățarea orașului doar de fațadă, adică o dată pe lună în cartiere și o dată pe săptămână în zonele centrale, precum și eliminarea spălării străzilor – afirmația este parțial falsă, programul de curățenie (e drept, diminuat în respectiva perioadă) cuprindea o ritmicitate mai mare, reducerea acestuia fiind motivat de interimarul impus de Cherecheș să conducă Primăria în lipsa sa, Marinel Rob, prin necesitatea unor economii la plata salubrizării pentru a putea dirija respectivii bani spre plata datoriilor la agenții economici care au exacutat lucrări, acestea au fost recepționate, dar nu au fost plătite de municipalitate.

 

„Din punctul meu de vedere, un municipiu care se respectă trebuie să mențină un standard de civilizație în curățenie, drumuri, deszăpezire și ordine publică. Pentru că niciodată societățile care au prestat salubrizare și întreținere de spații verzi nu au reușit să termine într-o singură zi un cartier, vom solicita utilaje și echipe mai numeroase pentru a reuși să finalizăm aceste lucrări măcar în două zile pe săptămână pe cartier, și zilnic în zonele centrale, dar la standardele de calitate ale anilor 2018-2020”, a subliniat primarul Cherecheș.

 

Monitorizarea modului de efectuare a acestor servicii (salubrizare, zone verzi, deszăpezire, disciplina în construcții, oridine publică) va fi făcută de angajații Primăriei care formează respectivele corpuri de control în șase zone ale urbei, unde își vor avea punctele de lucru/monitorizare, cetățenii având posibilitatea să reclame eventuale nereguli sau nemulțumiri – e un fel de „Ieșiți din birouri!”, a explicat primarul.

 

2mnews



ATENȚIONARE! * Articolele de pe acest site sunt proprietatea autorului 2mnews.ro și sunt protejate de Legea nr.8/1996 privind dreptul de autor și drepturile conexe. Conținutul fiecărui articol poate fi preluat în limita a 500 de caractere, cu citarea sursei și inserarea vizibilă a link-ului către articolul respectiv. În caz contrar, autorul textului preluat fără respectarea condițiilor se va adresa instanțelor de judecată. Vă mulțumim pentru înțelegere.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here